پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2801
-
الف
+

«گندم گرسنه» آخرین اثر «دیوید ممت» درباره «هاروی واینستین»

دیوید ممت نمایشنامه «گندم گرسنه» را درباره «هاروی واینستین» به نگارش درآورد.

دیوید ممت نویسنده‌ مشهور، نمایشنامه‌ای درباره «هاروی واینستین» برای اجرا در برادوی نوشته است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ورایتی، دیوید ممت در مصاحبه‌ای با شیکاگو تریبیون گفته است نمایشنامه‌ای جدید نوشته است. وی از این اثر جدید به عنوان «گندم گرسنه» یاد کرد. در این مقاله ذکر شده یک  فرد کهنه‌کار عرصه تئاتر شیکاگو که اکنون در سینما فعالیت دارد ابراز علاقه کرده تا در این اثر نقش‌آفرینی کند

این نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه نویس نامدار از تهیه کننده نام نبرد اما به نظر می‌رسد فرد مورد نظر وی باید جفری ریچاردز تهیه کننده «بیداری بهار» باشد که نمایش‌های خیرکننده ممت را در طی سال‌ها در برادوی به صحنه برده است. از تولیدات اخیر و درخشان وی «عروسک چینی»، «گلن‌گری گلن راس»، «آنارشیست»، «یک زندگی در تئاتر»، «رقابت» و «نوامبر» بوده است.

ممت پیش از این در نمایشنامه «اولنا» ‌در سال ۱۹۹۲ به آزار جنسی پرداخته بود. این اثر سال ۲۰۰۹ در برادوی روی صحنه رفت و بیل پولمن و جولیا استایلز در آن نقش‌آفرینی کردند.

هاروی واینستین یک تهیه‌کننده اهل ایالات متحده است که  از بنیانگذاران شرکت فیلم‌سازی میراماکس بود. او و برادرش بعداً در سال ۲۰۰۵ واینستن کمپانی را تأسیس کردند، هیئت مدیره این شرکت او را در پی اتهام آزار جنسی اخراج کرده‌است. اخیراً آنجلینا جولی نیز به جمع مدعیان آزار جنسی توسط او پیوسته‌است. او به خاطر تولید فیلم شکسپیر عاشق برنده اسکار شده‌است.

س ح/ س م

نظر شما
ارسال نظر